We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Ok
  • EURO
  • Order volgen
  • Contact
  • FAQ
  • HOME
  • SHOP
  • OVER ONS
  • FAQ
  • OUTFITS
  • BLOG
  • SALE
  • CONTACT
Log in
Login Register

Lost password ?

A password will be sent to your email address.

Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt om uw ervaring op deze website te ondersteunen, om de toegang tot uw account te beheren en voor andere doeleinden die worden beschreven in ons privacybeleid.

0 0

No products in the wishlist.

View Wishlist

0 0
Shopping cart (0)
Subtotaal: €0.00

AFREKENEN

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting aanmelden
Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting aanmelden
Menu Categories
  • HOME
  • SHOP
  • OVER ONS
  • FAQ
  • OUTFITS
  • BLOG
  • SALE
  • CONTACT
  • Accessories
  • Alles
  • Bags
  • Blazer
  • Blouses
  • Bodywarmer
  • Broeken
  • Cardigan
  • Coat
  • Dress
  • Gloves
  • Huispakken
  • Jassen/vesten
  • Jeans
  • Men
  • Nieuwe collectie
  • Outfit
  • Pants
  • Panty’s
  • Pulls
  • Rokken
  • Sale
  • Schoenen
  • Sets
  • Sjaals
  • Skirts
  • Sloefjes
  • T-shirts
  • Top
Log in
Verlanglijst 0
0 0
0 Shopping Cart
Shopping cart (0)
Subtotaal: €0.00

AFREKENEN

Terugkeren naar de vorige pagina
Home

FAQ

  • Bestellen
  • Ruilen en Retourneren
  • Overige
  • Cookies

Bestellen

Bestellen! hoe werkt het?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en het gewenste aantal. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelmand’. Het gewenste artikel wordt nu in de winkelmand geplaatst. Daarna zijn er de volgende keuzemogelijkheden: ‘Bestellen’ of ‘Verder winkelen’. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op het boodschappentasje, rechts bovenin het scherm. In de winkelmand kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Bestellen’ en volg de stappen in het bestelproces. Beschik je over een kortings- of promotiecode dan kun je deze invullen voordat je op de knop ‘Bestellen’ drukt.

Wanneer de artikelen in de winkelmand zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de artikelen bijgewerkt. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel verkocht wordt in de winkel. In dat geval wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen en wordt gezocht naar een passende oplossing.

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Wij hanteren geen minimum aankoopbedrag.

Zijn altijd alle artikelen op de webshop op voorraad?

Wij werken met een voorraad. Het kan voorkomen dat het door u gewenste artikel op het moment van bestellen wordt uitverkocht. Wij nemen in dit geval zo snel mogelijk contact met u op en zorgen voor een passende oplossing in overleg. 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?

Bij het invullen van jouw gegevens tijdens het bestelproces dienen alle gegevens correct te worden ingevuld, zo ook jouw e-mailadres. Let daarom goed op of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Ook kan het voorkomen dat de bevestigingsmail tussen jouw spam/reclame terecht komt. Mocht je echt niets hebben ontvangen, neem dan even telefonisch of per mail contact met ons op. Wij kunnen dan voor je controleren of je bestelling goed is doorgekomen en je alsnog een bevestiging sturen. 

Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Ja, dat kan! Wij verzenden ook naar Nederland. De kosten hiervoor bedragen €9,-. Boven de €120,- verzenden wij ook gratis naar Nederland.

Ruilen en Retourneren

Kosten

De standaard verzendkosten zijn €5,95,- voor verzending binnen België en €9,- voor Nederland. Als je boven de €120,- besteld, sturen wij het pakket gratis (binnen Nederland en België) naar je op!

Binnen welke termijn kan ik ruilen of retourneren?

Het kan voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Kunnen afgeprijsde artikelen ook worden geretourneerd?

Nee. Tijdens sales kunnen er geen ruilingen gebeuren.

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dit?

Zie voor het retour sturen van een artikel de retourvoorwaarden.

Let op: Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje bij ons terugkomen.

Welke kosten zijn verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Deze kosten zullen op het Post punt waar je jouw bestelling wegbrengt in rekening worden gebracht.

Ik wil mijn artikel omruilen, hoe werkt dat?

Wil je jouw artikel ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@beau-tiek.be en vermeldt daarin je naam, je ordernummer en het product dat je wil ruilen. Laat ons ook weten welke maat je graag wil ontvangen. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar ons. Wij zorgen dan voor een zo spoedig mogelijke verzending van het nieuwe artikel.

LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.
LET OP: Vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retourzending teruggestort?

Wij streven ernaar de terugbetaling van jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Ga uit van een maximum van 5 dagen na de aankomst van het retourspakket.

Overige

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij besteding vanaf €75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht . Onder de €75,- wordt er €5,95,- voor  België en €9,- voor Nederland verzendkosten gevraagd. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen vòòr 16.00 uur geplaatst zijn, worden de volgende werkdag geleverd. 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Ja, wanneer je ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen bij ons, dan ligt deze zo snel mogelijk voor je klaar. Zodra de bestelling klaar ligt ontvang je een e-mail. 

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

De koerier zal dan naar een passende oplossing zoeken. Dit zal waarschijnlijk bij de buren zijn. 

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op met de klantenservice van de webshop per email: info@beau-tiek.be. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Cookies

Privacy & Cookiebeleid

Jouw privacy vinden we erg belangrijk

Beautiek Fashion & Style respecteert jouw privacy en dat van alle gebruikers van haar website. Voor het centraal stellen van jouw modewensen hebben we diverse informatie van je nodig. Jouw privacy vinden wij hierbij belangrijk. Wij gaan zorgvuldig met de door ons verkregen gegevens om en zullen er voor zorgen dat deze gegevens voldoen aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Bij onze verwerking houden wij ons aan de eisen die de privacywetgeving stelt. Dat betekent onder andere dat wij:

  • duidelijk vermelden voor welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij via dit Privacy Statement;
  • proberen onze verzameling van persoonsgegevens te beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor de vastgestelde doeleinden;
  • passende beveiligingsmaatregelen nemen om jouw persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in opdracht van ons persoonsgegevens verwerken;
  • jouw recht respecteren om jouw persoonsgegevens op jouw aanvraag ter inzage aan te bieden, te corrigeren of te verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Beautiek Fashion & Style is verantwoordelijk voor de gegevensverwerking. In dit Privacy Statement leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel. Wij raden je aan deze zorgvuldig te lezen.

Dit Privacy Statement is voor het laatst aangepast op 24-09-2020 om 18:30:00.

Bezoek aan onze website
Beau-tiek.be maakt gebruik van o.a. cookies

Cookies zijn kleine stukjes informatie die door de browser worden opgeslagen op jouw eigen computer. Beautiek Fashion & Style  gebruikt cookies om je te herkennen bij een volgend bezoek. Deze cookies zorgen ervoor dat je bij een bezoek aan de website niet herhaaldelijk dezelfde informatie hoeft in te voeren. Daarnaast helpen cookies ons om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van de bezoekers. De cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.

Je kunt de browser zo instellen dat je tijdens het winkelen geen cookies meer ontvangt. Als bezoeker kun je dan nog steeds de site bezoeken, maar houd er wel rekening mee dat het mogelijk is dat onze website dan niet meer optimaal werkt.

Functionele Cookies
Deze categorie cookies is nodig om ervoor te zorgen dat de website naar behoren werkt. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat informatie van één pagina wordt meegenomen naar de volgende. Ook zorgen deze cookies ervoor dat bepaalde voorkeursinstellingen die je hebt aangegeven voor het gebruik van Beautiek Fashion & Style worden onthouden bij toekomstig gebruik van onze website. Voor het gebruik van deze cookies is jouw toestemming niet nodig.

Analytische Cookies
Wij maken gebruik van ‘Google Analytics’ voor het meten van het bezoek aan onze website en webshop. Hiermee kunnen we een beter inzicht krijgen in het bezoekersgedrag op onze website en kunnen we onze website beter laten werken.
Wij hebben een bewerkersovereenkomst met Google gesloten om afspraken te maken over de omgang met onze data. Verder hebben wij Google niet toegestaan de verkregen Analytics te gebruiken voor andere Google diensten, tot slot laten wij de IP-adressen anonimiseren.

Tracking cookies
Tracking cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over jouw surfgedrag op onze website, zodat wij een analyse kunnen maken van onze website en de website kunnen blijven verbeteren. Daarnaast gebruiken wij deze cookies ook voor advertentiedoeleinden, op deze manier kunnen wij en adverteerders aan de hand van jouw surfgedrag gepersonaliseerde advertenties en op maat gemaakte content tonen. Voor het gebruik van deze cookies is jouw toestemming nodig.

Aankoop in de winkel
Wanneer jij in ons klantenbestand ingeschreven staat, bewaren en verzamelen wij de volgende gegevens. Naam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres, geslacht, geboortedatum en daarnaast jouw puntensaldo en aankoophistorie.

Wanneer je niet in ons klantenbestand ingeschreven staat, bewaren we alleen de (anonieme) transactiegegevens.

Online bestellen
Voor de acceptatie en verzending van jouw bestelling hebben we een naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig.
Heb jij of kies jij ervoor om een account aan te maken dan bewaren we deze gegevens voor relatiebeheer.

Betaal je met een creditcard, dan geven we de gegevens door aan Mollie. Zij gaan dan na of de creditcard (mogelijk) is of kan worden gebruikt voor frauduleuze handelingen. Dit doen zij op basis van onder meer het land van uitgifte van de creditcard, postcode en land. Als zij constateren dat de creditcard is of kan worden gebruikt voor frauduleuze handelingen, dan kan de online bestelling met creditcard niet worden afgerond en moet je een andere betalingswijze kiezen.

Kies je voor achteraf betalen dan geven we de gegevens door aan Mollie. Molie ontvangt jouw naam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en geboortedatum. Mollie neemt het betaalproces voor ons uit handen en verzorgt de betalingen en terugbetalingen.

Jouw gegevens delen we met de transportservice voor het bezorgen van jouw order. Deze externe dienstverleners mogen de gegevens alleen gebruiken om de desbetreffende diensten uit te voeren. Ze mogen jouw gegevens dus niet zelfstandig gebruiken of doorgeven.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief
Wij kunnen, indien jij hiervoor toestemming hebt gegeven, per e-mail onze nieuwsbrief versturen. Bij iedere nieuwsbrief heb jij onderaan de mogelijkheid om je weer af te melden. Dit kun je ook doorgeven aan onze klantenservice.

Personal Shopper
Het is mogelijk om bij Beautiek Fashion & Style een afspraak te maken met een Personal Shopper.
Dit kan telefonisch via onze klantenservice. Hierbij vragen wij de volgende gegevens: naam, telefoonnummer, geboortedatum en jouw voorkeur voor het moment. Deze gegevens worden met de betreffende afdeling gecommuniceerd.

Nabestelling
Het kan zijn dat een artikel niet voorradig is in de winkel en voor jou wordt besteld. Hierbij vragen wij de volgende gegevens: naam, adresgegevens, telefoonnummer en
e-mailadres.

Deelnemen aan acties
Wanneer je reageert op een actie of prijsvraag vragen wij hierbij de volgende gegevens: Naam, adresgegevens en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren en de respons te meten. Beautiek Fashion & Style zal de persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die betrokken zijn bij het uitvoeren van deze actie. Werknemers en de door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Contact met onze klantenservice
Wij staan iedere dag voor jou als klant klaar. Dit kunnen vragen zijn maar natuurlijk ook problemen. Om jouw vraag te kunnen beantwoorden of jouw probleem te kunnen verhelpen hebben we een aantal gegevens van je nodig zoals naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is jouw vraag of klacht in behandeling te nemen. Nadat alles is afgehandeld wordt de informatie verwijderd. Komen er veel dezelfde vragen en/of klachten dan zullen wij deze analyseren en proberen hiervoor een oplossing te vinden.

Social Media
Wij maken gebruik van Social Media om jou op de hoogte te houden van de nieuwste trends, collectie, events en acties. Hierbij kun je ons volgen op Facebook, Instagram, Youtube en Pinterest. Hieraan zijn geen voorwaarden vanuit Beautiek Fashion & Style verbonden. Je gaat akkoord met de voorwaarden van het Social Media platform. Indien er vragen gesteld worden via Social Media zullen wij hierop reageren. Jouw bericht wordt hiervoor bewaard totdat jouw vraag is opgelost.

Mocht je gebruik maken van winacties via Social Media, dan vragen wij je om jouw gegevens door te geven. Deze worden gebruikt om een prijswinnaar te kiezen, na het afronden van de winactie worden deze gegevens verwijderd.

Via Social Media maken wij gebruik van de mogelijkheid om te adverteren. We tonen deze advertenties op basis van gegevens die het Social Media platform met jouw toestemming verzamelt. Dit kan bijvoorbeeld een interesse in mode zijn of jouw woongebied. Welke gegevens Social Media platforms verzamelen, heeft Beautiek Fashion & Style geen invloed op. Dit staat in de voorwaarden van het Social Media platform vermeld en is te beheren via de instellingen in jouw profiel.

Hoe beveiligen we jouw gegevens?
Jouw gegevens worden veilig opgeslagen en verzonden. Wie niets met jouw gegevens te maken heeft, kan er simpelweg niet bij. Beautiek Fashion & Style hecht veel waarde aan jouw privacy en streeft ernaar gegevens met de meest recente beveiligingstechnieken en versleutelingsmethoden op te slaan en te verzenden.

Hoe lang slaan we jouw gegevens op?
De bewaringsduur is afhankelijk van het doel waarvoor we gegevens verzamelen. Over het algemeen zullen gegevens worden bewaard gedurende de wettelijk verplichte termijn of zolang nodig is om het doel waarvoor de gegevens worden verzameld te verwezenlijken.

De informatie die we nodig hebben om de verwerking van betalingen af te handelen zal niet langer dan zeven jaar worden bewaard (Bijvoorbeeld omdat de informatie verplicht moet worden bewaard voor derden, zoals de belastingdienst).

Inzicht in jouw gegevens?
Beautiek Fashion & Style hecht veel aan jouw privacy. Je kunt altijd inzicht krijgen in de gegevens die Beautiek Fashion & Style van jou heeft. Je kunt hiervoor een schriftelijk verzoek indienen via info@beau-tiek.be

Uitschrijven als klant?
Als je er niet langer prijs opstelt bij Beautiek Fashion & Style als klant geregistreerd te staan kun je een verzoek indienen bij onze klantenservice om jouw gegevens te verwijderen.
Hiermee worden ook eventuele resterende spaarpunten verwijderd.

Wijzigingen Privacy Statement
Wij kunnen dit Privacy Statement van tijd tot tijd wijzigen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd. Het is daarom aan te raden om dit Privacy Statement geregeld te raadplegen, zodat je op de hoogte bent van wijzigingen.

Contactgegevens

info@beau-tiek.br

Beautiek

Kledij een ziel en karakter geven die matcht voor ieder die het draagt! Liefs Sven & Evi

E-mail: info@beau-tiek.be
Phone: +32 495 60 56 25
+32 477 65 17 59

Diensten

  • Bedrijfsinformatie
  • Verkoopvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Retourneren
  • Geschillenbeslechting
  • Retourneren en restitutie

Handige links

  • Snelle verzending
  • Paypal / beveiligde betaling
  • 15 dagen retourbeleid
  • Zakelijke ontwikkeling
  • Voorwaarden
  • Bedrijfsinfo

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws



Betalen kan met:

payment methods

Ⓒ Design Triggerz.eu - Beautiek Fashion & Style.

  • Order volgen
  • Contact
  • FAQ